18 lipca 2008

Opinia o carramba.net

Swojego czasu pytałem kolegi Normanosa czy zna jakiś system wymiany linków dla stron anglojęzycznych, polecił mi m.in. carramba.net. Zainteresowałem się tym systemem, zwłaszcza, że jest to rodzimy system. Niestety to jeden wielki bubel i pora na solidne publiczne baty.

Zacznijmy od samego początku. System posiada dość interesującą opcję, a mianowice mamy możliwość podglądania na niektórych stronach naszych linków (o ile ktoś nie ustawi, że nie chce by były one widoczne). Z ciekawości zacząłęm przeglądać te strony i średnio co druga strona była trefna. Nie miała linków, albo była wyindeksowana z google. Sprawdzałem to przez 3 dni i swoje uwagi codziennie zgłaszałem na forum. Nieprawidłowe strony zostały usunięte, ale co z tego skoro inne, których nie mogę obejrzeć dalej są w systemie? Oczywiście wylałem swoje żale na forum na co dostałem odpowiedź, że gdyby większość stron w systemie była wadliwa to nie dawałby on żadnych efektów. Gdy zapoznałem się z tym systemem bliżej mogę powiedzieć, że to bzdura bo jakieś linki się wyświetlą gdzieś i jakiś efekt będzie, ale są inne systemy wymiany linków gdzie po prostu mamy zdecydowanie lepsze efekty!

Z uwagi na to, że nie było żadnych zmian, poprawek postanowiłem założyć sobie nowe konto do oszukiwania i tak sobie robię w jajo system... no niestety, właściciel systemu nie zareagował na moje uwagi, do tego stwierdził, że system działa dobrze więc co czynić. Straty moralne i czasowe muszą zostać jakoś zrekompensowane ;)

Odpowiedzmy sobie jeszcze na pytanie jak często system sprawdza strony? Moim zdaniem w ogóle tego nie robi! Nie aktualizuje zupełnie site, za który są przydzielane punkty. Od kwietnia mam taką samą liczbę, a w rzeczywistości site znacząco spadł. Czyli nawet jeśli ktoś miał parę miesięcy temu site około 100 000, a teraz ma 0 to i tak dostaje punkty. Nawet usunięcie skryptu z własnej strony nie powoduje po miesiącach wykluczenia z systemu, dalej mogę przydzielać linki i za darmo korzystać.

Już w ogóle lepiej nie wspominać o moich propozycjach rozwinięcia systemu by był bardziej przyjazny dla użytkownika. Odpowiedź, że fajny pomysł i w ogóle, ale jak chodzi o ich wdrożenie to oczywiście doczekać się nie można, ale co się dziwić skoro system jest na beznadziejnym poziomie.

Pozdrawiam wszystkich, którzy umoczyli tam swoje spamy, zaplecza i fajne stronki ;)

Brak komentarzy: